Har lekt målare idag

Godförmiddag! Jag hann tyvärr inte skriva imorse. Hade ställt klockan på 10 för att träffa min pojkvän, men han kunde inte då och kom kvart över 12 istället. Konstigt nog(för att vara mig) sov jag tills då. Men det var skönt och välbehövligt. Han var här någon timma och sen fixade jag mig snabbt så körde han mig till Hanna. Där var även Evelina och Julia, vi hjälpte henne måla om hemma. Har färg över allt, tom under tightsen på benen. Herregud!

Nu är jag iallafall hemma. Var tvungen att åka hem för att fixa en sak så pappa kom och hämtade mig. Nu väntar jag bara på att en vän ska bli klar sen åker jag tillbaka till Hanna och spenderar kvällen där med mina vänner. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0