Hål i naveln


Love

Hejsan :-) Blev inte så mycket skrivet här igår men jag har verkligen ingen tid för det. Tråkigt men sant. Gick en promenad med lillasyster och Julia igår, solade en stund och sen gick/sprang vi hem igen. Pluggade på kvällen och somnade runt 11.

Skolan idag var okej. På hantverken klippte vi ett helt huvud för första gången och det gick superbra. Kul. Efter skolan tog jag hål i naveln(som gjorde svin ont) och sen gick jag och köpte en skinnjacka till mamma. Mötte upp några vänner och åkte hem efter två cheesburgare i magen. Får se vad jag hittar på ikväll. Min pojkvän svarar inte så kanske hänger med några vänner istället :-) Får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0