Godnatt mina vänner

Ligger i sängen och har gjort det sen jag kom hem från stan. Varför är jag seg just nu på lovet? Himla typiskt. Några vänner skulle hem till en vän men jag orkar ärligt talat inte. Mår inte speciellt bra heller. Mycket som händer, mycket skit man får höra. Klart det tär på en. Men jag får försöka klara mig.

Imorgon blir det VC, orkade aldrig ta mig dit idag. När vi är klara där ska vi köpa färg och måla om hemma hos en vän. Ska bli intressant att se hur resultatet blir. Imorgonkväll vet jag inte vad som händer, får helt enkelt låta tiden utvisa det. Hade velat träffa min pojkvän men får se hur det blir med det. Får bli sista inlägget för idag, får se om jag hinner uppdatera något innan jag går till morgon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0