Fullbokad dag, ungefär så

Godkväll :-) Har inte haft någon tid för datorn alls idag faktist. Sov hos min pojkvän inatt sen åkte jag på kalas hos farmor(grattis!) vid 2 tiden. När jag kom hem sov jag en stund och sen gick jag på en timmas promenad med Sofia. Nu på kvällen har jag suttit nere och beställt lite med mamma och lillasyster. Blev ett par jeansshorts från Ellos och en klänning(likadan jag köpte i leopard fast i rosa) från HM för mig. Destomer för de andra, haha.

Gårkvällen var underbart rolig. Hade riktigt kul hela kvällen, nästan.. Började bli trött runt 2 och gick inte hem förän vid 4 eftersom min pojkvän ville stanna så jag var rätt irriterad. Haha förlåt för det, men sånt händer ;-) Men annars var det superkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0