Flingor och fil, otroligt gott


Bilder från Valborg förra året, spengar Valborg hos Lina detta året! 1-Jag och Lina 2-Jag, Lina, Sofia och Emelie
Usch va tung jag är i huvudet. Har haft huvudvärk nästan hela dagen, men den har gått över till en tung och trött känsla istället. Har iallafall varit ute på en snabb promenad med Sofia då vi mötte Mikaela och Julia. Är iallafall hemma nu och sitter med en skål med flingor och fil. Riktigt gott, hade glömt av hur gott det var faktist. Haha.

Har fått en ny kund imorgon också! Så det blir att klippa Michaela imorgon på kvällen :-) Riktigt roligt att så många vågar klippa sej hos mej, haha. Sjukt bra träning också.

Om ett tag kommer min pojkvän hit också och sover här. Ska till salongen imorgon som alla Tisdagar. Efter det ska jag motionssimma med Sofia och Mikaela. Så vi hörs imorgon då, godnatt.

Kommentarer
Postat av: sofia

vet en till som vill klippa sig hos dig ;D

2010-04-24 @ 13:45:47
URL: http://esofiasileson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0