Disaster Date

Ligger i sängen och tittar på Disaster Date på MTV. Haha, stackars människor som råkar ut för såna dejter på riktigt. Tur att jag har min pojkvän iallafall! Men nu är det bestämt att vi ska hem till Jennie ikväll iallafall. Grilla och ta det lugnt antar jag, men vem vet hur kvällen slutar? Antar att det blir fotbollstittande också eftersom det är El Classico idag och mina vänner är fotbollsspelare,haha.

Men nu ska jag fixa mig så vi kanske hörs sen innan jag åker. Får se om jag hinner skriva något. Ha en bra lördag :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner inte dig men kollar också på det :P :P

2010-04-10 @ 17:14:57
Postat av: Ankiepankies

Hej! Kikade in för att önska dig en trevlig lördagskväll! :)

2010-04-10 @ 17:19:33
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
Postat av: Ellinore Jonsson

himla underhållande program :p

2010-04-10 @ 19:42:53
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: Mackie

Haha, Disaster Date är bäst xD

2010-04-11 @ 23:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0