1 timmas promenad

Godförmiddag! :-)
Jag kom faktist precis hem. Åkte ju in till vårdcentralen imorse och mötte upp en vän. Gick hur fort som helst så när jag var klar gick jag hem till minpojkvän och sov i 2½ timma till. Ni kanske förstår att jag var uppe tidig då?

När vi vaknade till igen vid kvart i 12 så tog vi på oss löparkläderna och tog oss 1 timmas promenad. Riktigt härligt i det fina vädret, var verkligen hur svettig som helst när jag kom hem! Vi gick iallafall till Göta där jag bor och han fortsatte hem igen. Har precis fått i mig två mackar och två stor glas vatten. Ska försöka på detta med att bli nyttig :)

Kommentarer
Postat av: Elin, one of a kind

Hej. Delta i min tävling och vinn ett trendigt nagellack inför sommaren!

2010-04-09 @ 14:53:39
URL: http://liksomelin.blogg.se/
Postat av: amilia

skönt med lite motion!

2010-04-09 @ 15:01:19
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0